niin

niin

Klik

17 Sep 2015

PRODUCT REVIEW - BABY KISS ACNE SOAP, IPOW, SEBA MED & WONDER GLOW 360

Assalam peeps,



Lama sangat dah tak update entry.  Hari ni nak cita pasal produk yang aku pakai. hehe. Agak stress sebenaqnya sebab, since aku balik campus kulit aku naik banyak sangat pimples.  Serious aku pon tak tau macam mana bole jadi.



Within this 2 month, banyak skincare aku beli. Zzzz, and mostly speechless aku :/ Yelah, macam takdak efek. Aku nak review produk Baby kiss and so on so forth macam dekat title kat ataih.






Pic kat atas nih, skincare yang aku pakai, and paling latest adalah WG punya skincare. Sebenaqnya dari dulu lagi pakai WG tapi Gold series lah, lepas tu saja tukar skincare lain, but efek tersangatt lah slow :\ Sebab since aku balik rumah, kulit aku jadik makin teruk T.T, padahal kat kampus licin jee
















Ni baby kiss good bye acne, product from Thailand, dealer dia sorang jee kat ig. Aku tengok review best jugak pasal sabun nih, sebab tu lah aku beli. sama jugak lepas 2minggu aku dah fed up, tapi dia bagi kulit jadik putih jugak skit lepas 2 hari pakai. tapi aku tak suka bau dia, bau mcam sabun basuh baju jee. Haha





Ni pulak ipow, nama panjang bole tengok sendir kat kotak, prduk ni sangat okay sebenaqnya, just agak slow nak suit kulit aku. Most ingredient adalah madu and susu. Sesuai pakai kalau nak balance kan balik kulit tuh.






















Pic kat aas semua pasal Ipow punya cream nite sunblock sabun and toner, so far skincare ni okay, just dia take time sikitnak tnjuk efek.





Nis Seba Med, aku ada buat entry hari tuh, aku pakai kejap jee dalam 2 minggu lepa tuh aku dah malas dah, huh. Lagi pon nasib lah ni trial set jee













Ni botol cleanser dia, tak besar sangat tapi okay lah pakai. Nak guna just tekan bahagian pump kat aas and then dia akan keluar as foam, terusjee apply kat muka. Dia adarasasejuk sejuk sejuk mint sikit cleanser nih



Ni toner dia, sama jugak rasa macam sejuk sejuk sikit bila pakai, and sesuai sebenaqnya korang pakai kat muka sebab dia ada balance pH, sesuai untuk condition muka.







Last sekali acne gel dia, functin nak moisturize balik kulit at same time nak cegah jerawat, aku jat]rang pakai gel nih, tak tau lah kenpa. Hahaa
\





yeayy WG ni latest aku tengah pakai sekarang, baru jaaa pakai so tak bole nak comment pasal efek dia, tapi pengalaman aku guna WG memang best, result dia semua vavavoom, hahaha. Plus muka akan nampak moist and lembut, jerawat susah naik , eyebag kurang.





Ni isi isi kat dlam dia, just ada day cream and nite cream, nite cream laaaa paling penting sekali bgai aku, wajibpakai tiap malam :)






Sabn dia bole tahan almost 3 bulan and bau dia wangiiii
'




Isi krim nite dia, sangat pekat, bole tahan 3-4 bulan even pakai tiap malam.



Ni day cream dia pon pekat jugak :) plus tahan lama



Huhu, tu je laah nak share pasal skincare yang aku pakai, next entry pasal spray Avene pulak, byee peeps :)





:P



No comments:

Post a Comment