niin

niin

Klik

10 Jul 2015

SEGMENT : NAK KAD RAYA TAK ? ?






Assalam peeps,










Lagi seminggu lagi nak raya kan, so aku ingat nak buat Segment bagi kad raya untuk blogger-blogger semua. Sebabnya sambil-sambil bagi kad raya nak jugak eratkan hubungan silaturrahim dengan kawan-kawan blogger yang ada :) lagi pon sekarang nih, ramai sangat yang bagi ucapan raya thru Whatsapp, Fb, Insta, twitter huh, tak best okayyy.




Bila lagi dapat buat kalau bukan sekarang, saya sambut Hari Raya je, hari lain tak sambut dah. Lulz :P Korang just emailkan alamat korang and follow blog aku je, kalau rajin boleh laa balas balik kad raya saya :)




 Senang sangat cara nak join:


  • First sekali, make sure FOLLOW blog aku :)
  • Comment "Saya Nak" dekat  bawah :) 
  • Emailkan alamat ke ~~~> iyliana.lulu92@gmail.com




 Bye peeps, and dont forget letakkan comment korang kat bawah :)




 

18 comments:

  1. Replies
    1. Wasalam Arisya, Thank you join :)

      Delete
  2. saye nk duit raya je la,kad raya kosong pun ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboih, haha, duit raya takde, huhu yg ada kad raya je :)

      Delete
  3. Assalamualaikum . Saya nakk :)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum! SAYA NAK!! Hahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam Raihanah, Thank you join :)

      Delete
  5. Assalamualaikum Iyliana :)
    Saya nak, boleh ? ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam mizah, bole sangat..hehe, Thank you sudi join :)

      Delete
  6. Assalamualaikum. saya nak jugak boleh??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumsalam, thank you awak sudi join :)

      Delete
  7. Assalamualaikum..

    Saya nak juga.. :D Hope ada rezeki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummusslam awak, Thank you sudi join :) Rezeki sentiasa ada :)

      Delete