niin

niin

Klik

8 Jul 2015

ROAD TO GRADUATE




Assalam peeps,


Finally finally, finally im back for good :) :) Yeayyy, hari ni , okay hari ni dah pukul berapa lah kan, ikut kan tarikh sebenar 7/7/15 im backkk, im finally back for good guyss :)... Wohoooo


Finally, after struggle yang memang strugle for 4 years dekat campus tuh, dah habis, pikirpikir balik kejapppp je 4 tahun tuh.. Elleh kejap laa sangat macam nak mati la jugak nak steel kan kerja, assignment, report, research bqagai, presentation yang machiam machiam. Heh.



Sekarang dah touchdown KL, sekarang tengah stay dekat KLia2, usaha aku naik KLIA express , hehe nak merasa best ke tak. Murah je tambang dari KLIA1 to KLIA2 and vise versa, harga tix rm2 je. Yelah bila lagi aku nak merasa naik kalau tak sekarang. Lepas nih jarang dah naik flight, study pon dah habis.


Malam ni, aku berjaga lah, sebab flight aku pagi esok balik Penang boarding pukul 6 pagi lebih weii, salah aku jugakkkemainnamik tiket awal sangat apsal ://





Okeh byee peeps, nak update tuh jee, sebab dah lama sangat aku tak update blog entri sebab aku bust sangat sangta dengan aku punya FYp, finally habis jugak tu pon jenuh aku macam  orang gile nak setelkan segala macam hal hari ni :|





Byeeee.



4 comments:

  1. Hi, yayy!! Alhamdulillah dah abes blajar. Bestnya, jelez Fara. Fara ada lagi 3 tahun wooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi fara..yeayyy, Alhamdulillah blodd,tears and sweat tuh nak habiskan study, Go Go fara, habis jee jadik Dr :)

      Delete
  2. Bestnya dah nak abis blaja.. Good luck for your FYP..After FYP dah boleh bergembira..hihihi..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi, memang best pon, btw thank you for ur wish ,kat rumah dah ni :)

      Delete