niin

niin

Klik

26 Jul 2015

INTERVIEW OH INTERVIEW





Assalam peeps,






Recently, aku dapat email pasal job interview *Yeayyy* tapi pikir pikir balik T.T Nerves nyee  ;'( Aku gi interview hari Selasa nih, tapi satu apa pon aku tak buat lagi. T.T Nampak sangat kegilaan aku dekat situ, suka hati jaaa.




Dah la portfolio tak susun lagi, sijil and all those document penting aku tak print lagi, tak tengok balik pasal company, tak practice lagi, buat script pon belom lagi. Okay, memang dead meat lah aku ye. T.T


BTW, sapa sapa yang ada experience job interview do share ye, atleast boleh exchange advise and thought masing masing. 





Bye peeps :)





12 comments:

  1. Mulakan dengan Bismillah
    Goodluck...

    ReplyDelete
  2. Hi dear, good luck for the interview. Just be confident and be yourself. Speak firmly and confidently. Jangan lupa pakai pakaian yang proper sebab first impression pun sangat penting ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hye Fara :) Thank youuuu,hehe, alhamdulillah lepas dah interview tadi pagi, nk tunggu result je mcm mana :)

      Delete
  3. KTC dah 2 kali interbiu tapi belum ada rezeki :(
    Yang penting kena bersedia.. Mental fizikal...
    Pengetahuan kena ada.. Lebih2 lagi pasal skop keja yang diminta..
    Apa apa pun, gedluck..

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah rezeki KTC dapat yang lagi better ke nanti, Btw thank youuu bg advise, huhu. Good luck for both of us.hiks

      Delete
  4. sy g intrvw x buat apa2 persiapan pun..bantai je apa yang diorang tanya...hehehe..apa pun good luck.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Scary nyaa, tak pe kalau terror macam najihah, hehe. Thank you btw :)

      Delete
  5. hi! good luck for ur interview.all the best k!

    ReplyDelete