niin

niin

Klik

25 Nov 2012

I WANT DANBO

Salam and hye peeps,









DANBO, anyone tau tak mana nak beli benda alah nie kat Malaysia. Danbo comeiii origin from Japan, so sangat susah nak cari. Even ada jaa online jual, but aku cam tak percaya sangat laa.huu Anyone tau tak.??
Im desperado in finding a DANBO. Nak sangat danbo comeii niee. Sebab dia comeii sangat.





Danbo yang comeiiii !!!!



 Kalau yang aku try tengok kat online yang jual price semua nya standard around RM120-Rm160. Tapi price beza sebab DANBO comeii ada dua jenis, yang kecik 8cm dengan 13cm . Aku nak yang 13 cm. Anyone yang nak beli untuk aku dipersilakan .haha, pastu jangan lupa contact aku untuk mintak address .haha





Macam danbo kat atas nie ada dua 8cm & 13cm





Sem depan nak kena beli jugak, untuk buat peneman kat sini, haha. :)) Comeii sangat benda alah nie, bole tak tido malam teringat kat DANBO  haha..

No comments:

Post a Comment