niin

niin

Klik

2 Oct 2012

BLOGGER I ADORE



Salam and hye peeps,







New entry, after blog nie kontang without update entry :) Okay, berbalik kepada tajuk entry nie, iaitu blogger yang aku ADORE sangat-sangat, hehe ialah kak NAMEE ROSLAN (aku gelarkan dia kak,sbb kak namee tua lg dari aku + plus respect ) . 






Firstly, aku sangat-sangat suka akak Namee sebab dia punya entry adalah sangat kena dengan lifestyle plus sangat happening nak baca. Lagi satu, ayat2 yang selalu guna adalah sangat tak gedik macam certain blog yang aku pernah baca. Ayat2 dia sangat simple and sempoi plus ada gambar2 yang buat seronok nak baca plus ada ayat2 dialog utk pahamkan lagi pembaca.



Lagi satu aku start nak buat blog or berblogging sebab aku ter'influence dengan blog Namee nie, aku rasa mcam best pulak blogging nie.hehehe :) Lagi satu, blog kak Namee banyak info2 yang boleh kita ikut. Antaranya mengenai Nuffnang, and also tips2.



Blog kak Namee jugak tak sarat dengan widget2 yang pelik2 yang bole buat korang rasa pening plus geram nak buat, blog nie adalah sangat cute yet simple. Background adalah white plain, senang korang nak baca entry




Bio Blogger


Nama: Nameerah Binti Roslan
Blogger name: Namee Roslan
Start berblogging: 15 Jan 2011
Umur: 24 or 25 thn 
Sibling: Anak ke 3 drpd 5
Sibling: 4 perempuan 1 lelaki
Course/kerja: Arkitek





Aku takde lah tau sangat pasal akak Namee nie, mostly yang aku tau adalah pemerhatia aku dalam entry2 yang aku baca kat blog tue .heeheh (aku buka psiko or stalker eh) 



Nak tengok blog akak Namee klik http://nameeroslan.blogspot.com or boleh jee masuk page Namee Roslan dekat facebook :)




Sekian ad happy reading :)))
pictu sumber : google



No comments:

Post a Comment