niin

niin

Klik

15 Jun 2012

BERUDU FASHION FACE-OFF

Salam..hee..nak tanya tau tak berudu tu apa?? bukan mengkudu itu daun, ini binatang yang jatuh kategori amphibia. Berudu jugak tidak tergolong dan tidak mempunyai kaitan persaudaraan sama ada jauh atau dekat dengan budu, itu orang buat makan, aku pon makan budu nie, makan  bila dok melantak  Nasi Kerabu.. sedap ooo...hee


Berudu nie anak katak, tau dak..heh dulu kecik kecik mesti pernah tengok pastue main kannnnnnnnnn....? Sebab dulu kecik kecik pon aku ada main, sbb time tue kurang cerdik sikit sebab aku ingat berudu tue anak ikan....nooobbb gila kan,haha -,- Tapi sekarang, mestilah aku tau bezakan, kalau tak tau lagi dah lama mak aku hantar masuk tadika balik..hee..


Selalu orang ingat berudu nie comeiiii kann..sebab dia kecik kecik cam anak ikan..tapi sebenar nyaa.. kaannn, omaigadd...tengok lah gambar di bawah..huhu...scaryyy takut sampai tak makan nasi 2 hari






Tapi apa2 pon berudu nie still makhluk Allah jugak, setiap ada kelebihan dan kekurangan masing2..heh -,-
Tapi apa apa pon ..aku nasihat kan jangan lah biarkan adik adik ada,anak2 anda bermain berlebih-lebihan dengan berudu nih..takut mati pulak ,dopp -.-



Sekian,salam and happy reading :))

1 comment: